Self Service

Self Service is een systeem dat u kunt gebruiken voor: het digitaal aangeven van uw keuzes binnen het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden, alsook het digitaal aanvragen en registreren van verlof.

Inloggen

Om gebruik te maken van Self Service, logt u in met uw ULCN-account. Bent u uw ULCN-gegevens kwijt of wilt u meer informatie over uw gebruikersnaam en wachtwoord? Ga dan naar de ULCN-website.

Let op!
Self Service kan alleen worden opgestart vanaf een pc binnen de Universiteit Leiden, of via Remote Werkplek.


Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden

Het Keuzemodel Arbeidsvoorwaarden biedt u de mogelijkheid om enkele van uw arbeidsvoorwaarden tegen elkaar ruilen. Zo kunt u gedeeltelijk uw eigen pakket samenstellen. Enkele van uw keuzes kunt u via Self Service doorgeven. Welke dit zijn, vindt u in het overzicht.

Verlof

U kunt digitaal verlof aanvragen bij uw leidinggevende. De handleiding vindt u op de introductiepagina van Self Service.

 
Laatst Gewijzigd: 26-03-2014